Wednesday, November 12, 2008

YES!!

昨天被抱怨了...

學生抱怨我都沒寫快樂的事情.天呀,人生不正是這樣嗎?快樂的事情一下子就過去了,但不開心的事情卻會留在記憶裡,不都是這樣的嗎?

既然是這樣,那我要快點把今天早上快樂的事情寫下來!起床的時候,看見天藍藍滴,心也藍藍滴,真快樂!
YES!!脫下睡衣,咦?有一種,"瘦了"的感覺,所以立刻站到體重機上,YES!真的ㄟ!

好棒喔!瘦了瘦了瘦了....一點點!哈...有一公斤吧.所以大約是3磅嗎?!哈哈...

快樂快樂!那我這兩天要在加油一點,晚餐不要吃多了.應該可以再減一點點.哈!GOOD!

吉妮媽,不要再作美味的黃金炒飯了,上星期都害我吃太多了啦!都是你害的...還麻油雞勒,一定是吃太多,害我長一個大痘痘.那我這星期要好好努力,週末一定要去加入健身房,想我剛回來時,一星期至少運動四天ㄟ,現在都不能去了,晚上還要上學,累爆我了啦....但是不管怎樣,一定要去健身一下,否則,就不能加入外貌協會啦!

大聲說,我愛帥哥!帥哥愛我!呵呵.....朝田醫師,你真是帥斃了!朝田先生、かっこういい!

PS. 好可憐,看幾次日劇,也高興成這樣,這是什麼人生?!

3 Comments:

At 1:50 AM , Anonymous Anonymous said...

ummm...okay
when you said you dedicated one blog to me..i thought you meant you actually wrote one about me or something...so i said im flattered LOL hahahaha...but then..after i read it...im like....hmm..okay..theres nothing about me..except the first sentence about a student complaining you wrote so much unhappy stuffs!!!! anyway...im glad you lost weight LOL i also need to lose some weight...have been eating so many delicious food..gotta stop!!!!
well..hope you keep up your happy mood :)

xoxo

 
At 1:58 AM , Blogger Lonely Planet said...

Haha...Andrea.......

So I rephrased my words. I said inspired by you lah!!

Maybe I should put down the things you tld me about that STUPID BLUE GUY...

He deserved a few lines, don't you think?

 
At 2:02 AM , Anonymous Anonymous said...

SURE...you should...
so now me and him are not talking anymore...i just feel awkward
even though he said he doesnt have an opinion about who i support for...but talking about politics is just weird..i hate to talk about politics with friends...i even have a fight with my best friend like 4 years ago..and we didnt talk to each other for a week LOL hahahaha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home