Friday, January 12, 2007

A friend for a lifetime!

He is my friend, Linny aka Jason. I am so proud of him. We are somewhat similar but he's braver than I am. He's my best friend for a lifetime. I'd always remember how generous and thoughtful you are to me throughout the days.

離開台灣到現在,我只掉過兩次眼淚!第一次,因為沮喪而掉了眼淚.昨天,因為太感動而哭了!

謝謝你!總是這樣支持我!

傷心哭泣的時候,你把肩膀借給我.
快樂歡笑的時候,我們一起分享.
猶豫的時候,傾聽我的思慮.
沮喪的時候,你給我信心.

我很想念你! 想念一起吃Shabu0Shabu 的日子, 想念一起吃燒烤的日子,想念一起吃義大利菜的日子,想念一起看電影的日子,想念一起郊遊的日子.我是這樣的想念你!

我很感謝一路走來,有你這樣的朋友.在我最悲傷的時刻,有你陪我一起度過.謝謝你寄來的每一樣東西! 當我看到他們的時候,我知道你想傳達什麼給我!謝謝你!我真的覺得非常溫暖!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home