Sunday, April 05, 2009

悠閒...

這兩天除了看點書之外,就是不想動的悠閒嚕.

呵呵..放假兩天,變身成為眼鏡仔,但總覺得自己每次一戴眼鏡就好像昏昏的...

應該是隱形眼鏡中毒吧.

小外甥兩天都粘著我,一下說抱抱,一下要陪他玩,累死我了.

昨天睡覺居然對我說,你幫我抓腳腳,聞我的腳腳,還是吃我的腳腳,你自己選一個!

太好笑了.真是噁心的小鬼...還說自己的腳腳很香很好吃..真是敗給他了.

2 Comments:

At 3:20 PM , Blogger . said...

Ur nephew has foot fetish, you need to send him to a doctor asap!

 
At 3:34 AM , Blogger Lonely Planet said...

Hahah... He's got Tommy Obession this weekend. He wanted to eat my Tommy. Haha.. Too big it is.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home