Monday, March 30, 2009

別為難我+我被冤枉了...

今天我好不開心.

有很多事情,是原則的問題.不是今天大家哭一哭,或是比誰大聲,就可以改變的.這個世界,有些事情或許有情理可講,但是,有些非黑即白的事情,就是不能因人涉事.這次,我一定要堅持原則,不可以讓歩,或許會被冤枉不講人情,但是,為了幫助你了解,我也只好堅持,就算被人家冤枉,那就算了吧.我扛吧.

I am sorry gilr. This is the REAL WORLD and quite BRUTAL. Don't think you can change it just because you've got louder voice or cry harder than others. I will stick to the rules and please do not think I am picking on you. I am actually helping you and making you aware to be much more careful next time. I can take this blame and bury myself in pillows and cry harder than you....

然後,家長寫信到校長那裡去罵我了,一定很快就滿城風雨了.唉...我夾在學生跟家長中間,我不覺得自己該被罵得那麼不堪,連我爸媽都被罵進去了...我可以體諒家長但是誰體諒我跟我家長呢?實在也太不理性.我也好想大叫喔.冤枉呀...大人....

最近,被冤枉又被兩攤不理性的人罵,好吧...真的是太忙了.這星期誰還要罵我,請排隊.謝謝.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home