Tuesday, August 22, 2006

Love you all!!

I am leaving tomorrow evening. Oh! I should say this evening.
It's really hard to explain my feeling because I haven't finished my packing.
Hahaha... guess I won't have any feelings until I get there.

Many friends want to see me off and I'm sorry that I can't see you all. But don't worry, I'll always remember that you've offered me warm and wholehearted invitation to dinner or tea.

I guess I will see you next year loh!!

這兩天都在忙亂中度過....一切的一切都和從前不一樣。
媽媽的擔心與態度總讓我覺得,我要去的地方好像不再是我熟悉的英國。

這一兩個禮拜,很多好朋友幫我送行。
很感謝大家也很不好意思,總覺得勞師動眾。
感謝大家讓我感到友情的溫暖!抱歉無法跟大家一一道別!
但是你們誠摯的邀請,將是我心中最溫暖的記憶!

我們明年見吧!也歡迎大家來找我玩兒!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home