Sunday, February 05, 2006

老師說...

下午跟大學的老師見面了...

言談中老師還像記憶中一樣充滿熱情

她說:

事情發生了,對方的錯我們不要再去想了..
但是自己一定也有錯,反省自己並告訴自己,
不要再犯同樣的錯,我們就一定能過的更好!成為一個更好的人!!

我一直想著你的錯也一直想著自己的錯,我沒能好好地原諒自己。
我害怕自己已經失去再愛人的能力,我擔心自己..無法再愛..
我覺得那是你害的..可是又無法原諒自己愛上你。
很糟吧...我這樣矛盾的心情...

我一定不能再害怕,一定要變成更好的人!

I have been thinking of you recently. I'm sure that you can feel it.
I knew it's also my fault of letting you treat me wrong.
I can't forgive you and it's because I can't truely forgive myself.
I'm so afraid that I might not be able to love again.
I will be a better person... I will.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home